Založ si blog

Ty po mě kamenem, já po Tobě. .. .?

Včera mi přišlo trefné přáníčko – Krásné a Veselé i přes ty všechny sračky!!! A tak mě ty lidské sračky běžely hlavou. Každá má svého majitele a ten je jejím úspěšným nositelem. Není nad takovou dobře mířenou lidskou sračku…

Není však také nad vlastní odpuštění a osvobození se od všech těch lidských křivd, bolestí, nezasloužených ublížení, které se nám dějí..

Chceme-li se stát otrokem člověka, který nám ublížil, nesnášejme ho! Ta síla nenávistí způsobí, že bude neustále po našem boku, ve dne i v noci. Dáváme mu tím moc, aby si s námi dělal, co chce. Vládne nám. Zničí každou naši příjemnou chvilku. Zničí naše soustředění, náš vnitřní klid na duši. Naše štěstí mu vkládáme do rukou..

Křivda a ublížení bolí a nikomu z nás se nevyhne. Pocit křivdy, ublížení a nespravedlnosti se hluboce dotýkají našeho nitra a volají po vyrovnání, odplatě a pomstě. Pomsta a odplata je dalším polínkem do ohně zla. Zlo i ony „sračky“ bují a vzniká zakuklený koloběh.

Není nad odpuštění člověku, který nám ublížil. Není nad odpuštění sobě. Přijměme to, že druhého nesnášíme. Přijměme to, že nás zranil. Avšak nepodporujme v sobě tu touhu po pomstě a vyvarujme se odplatných činů. Ať už nám dotyčný člověk zasazuje rány vědomě či nevědomě, je to jeho způsob jednání, jeho problém. On má problém,  který neumí jinak řešit.
Mluví z něj špatné zkušenosti. Ještě nedospěl v životě do fáze, kdy si uvědomí tu nesmyslnou skutečnost koloběhu zla.

Odpuťme mu..Odpusťme sobě. Mějme se rádi za to, jací jsme. Mějme se rádi za to, že „Já po tobě, cihlou, ty po mě kamenem“
není motto našeho života.

A tak zamyšlení nad krátkou sms mi připomnělo jednu lidskou hodnotu, kterou jsem si přidala pod stromeček.

Je vám moje zamyšlení blízké? Pak i vy máte dáreček. Užijte si ho!

 

Maminka je závislá

19.09.2018

Chtěla bych se zeptat na svou maminku. Pije už minimálně 6 let. Není to o tom, že by byla každý den. Většinou začne v pátek a končí v úterý. V následující dny má hrozné kocoviny a je jí špatně. Jsou i týdny, kdy vydrží být v pohodě bez pití a pak se zas něco stane a zas pije. Nejvíce pije večer po práci. Víme, že si dá někdy i v práci. Chceme už s tím [...]

Poselství z léčby. ..

11.04.2018

Ze své závislosti na alkoholu jsem se dlouho pokoušela léčit ambulantně. Nějaké týdny to klapalo, ale prostě jsem to nedala. Nejdřív jsem pila kvartálně. Jednou za tři měsíce jsem se několik dní odstavila od života. Pila jsem víno od rána do večera a pak ráno znovu. Přidala jsem k tomu vodku. Zastavila mě vždycky až rodina. Strašně se stydím. Zavřeli mě doma a [...]

Jsem závislý. Chci se jít léčit!

25.01.2018

Jsem matka syna, kterému je 24 let. Poprvé vyzkoušel marihuanu ve 14 letech prý ze zvědavosti. Nebral to však pravidelně. Alkohol popíjel jako každý mladý člověk. V 18 letech začal studium na vysoké škole mimo domov. Byl moc šikovný a chytrý. Chtěl vždycky obstát na výbornou. Právě na vysoký se to pití rozběhlo více a hlavně začal brát pervitin. Snad právě [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Monika Plocová

„Jedinými žalářníky našeho života jsme my sami. Pro všechno, co v životě děláme, jsme se jednou rozhodli. Kdykoli máme možnost rozhodnout se znovu a jinak.“

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 56613x
Priemerná čítanosť článkov: 2359x

Autor blogu